L-teanina a poprawa koncentracji


L-teanina jest jednym z najchętniej stosowanych aminokwasów przez osoby będące na co dzień bardzo aktywne fizycznie. Dzięki temu aminokwasowi można utrzymać pełną koncentrację podczas treningu. Myśli sportowców nie będą więc krążyły po mało istotnych sprawach, będzie można zachować stuprocentowe skupienie i zrealizować zamierzony plan treningowy. W ten sposób zdecydowanie szybciej osiąga się progres w trenowanej przez siebie dyscyplinie sportowej.

Właściwości rozluźniające

Dodatkowo l-teanina charakteryzuje się doskonałymi właściwościami rozluźniającymi. Można się z jej pomocą odprężyć i wyluzować po bardzo nerwowym dniu, np. w pracy. Zaleca się więc jej stosowanie przed treningiem, tak aby mieć pewność, że pójdzie on zgodnie z planem. Aminokwas działa bardzo pozytywnie również w przypadkach, gdy trzeba sobie umiejętnie poradzić z nadmiernym napięciem nerwowym, np. przed jakimiś ważnymi egzaminami oraz rozmowami. Sprawdza się wtedy znakomicie.

Wspomaganie procesu zapamiętywania

Z l-teaniną można mieć pewność, że wspomoże się u siebie proces zapamiętywania, ale też nauki. Jest to wskazane dla osób, które uczęszczają na co dzień do szkoły lub też na studia. Wtedy można myśleć realnie o zdecydowanie lepszych wynikach podczas sprawdzianów, testów oraz egzaminów zaliczeniowych. Jak widać wyraźnie regularne stosowanie tego aminokwasu jest bardzo korzystne dla wielu osób. Z pewnością aminokwas nie wywoła też żadnych zaburzeń w organizmie. Jest bezpieczny, co potwierdza wielu ekspertów.

Źródło https://medpak.com.pl/blog/poradniki/l-teanina-dzialanie-dawkowanie-skutki-uboczne

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *